lördag 28 juli 2012

Tredje försöket,Maratonlopp nej bara utkastning

 Jag har gett mig den på att jag skall ha med denna bild,så snälla låt mig vara kvar på denna sida.Det var toppen med Gumman Elisabeth och James Bond,det var ju riktigt kul. Roligt med all historik om England Scottland osv,och vad som skett under så många år.Jag var besviken på Ebba von Sydov och hennes partner,man hörde ju inte vad De sade.Sen väntade man ju på alla länder,är man säker på att alla finns i verkligheten,nej jag bara skojar.Hurra Sverige var ju med i några Bålgetings tröjor,men sen när Andre pops sa att facklan skulle tändas efter klockan ett på natten.Då sade jag högt det skiter jag i,jag trodde stenhårt på att David Beckham skulle tända den,så jag gick och lade mig. Men det var ju oxå annorlunda 7 blivande idrottare gjorde ju det på ett mycket fint sätt.Så vad gnäller jag om,ingen fara bara lite käringsgnäll. Ringde som vanligt tillen kompis 83 år,vi ringer varannan dag kl 08,30, Oh är Du redan vaken sade hon.Där satt hon o nattlinnet ,jag talade om att jag skippat från 23,30 ungefär.
Så nu gäller det att bli i ordning,men nu tager vi nya tag igen.
Tänker på Alicante resenärerna deras plan är oxå försenat.
Ha det så bra alla vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar