tisdag 17 juli 2012

SVENSKTOPPEN 50 ÅR

Ja så har det varit en kväll till med Allsång, nu med betoning på
Svensk Toppen. Härliga Abba låtar,det kommer aldrig någon som slår den tiden. Vad härligt med de gamla killarna som fanns då i den orkestern. Claes-Göran Hedenström har fortfarande kvar lite av sin karisma, tycker jag i allafall. Det verkar kärlek Banne mig.
Sen är det ju lite som jag inte gillar, men massor med ungdomar tycker ju om Krunegård, Miss Lee osv. De skall ju också få sitt lystmäte.Om Ni undrar över de dansande fåglarna, så satte jag dit den bilden, för det var lite rörigt tyckte jag ibland på sceen med ben-sprattel och annat. Jaa jag vet men jag tycker om Ranelid, så han får sprattla hur mycket han vill. Vår Måns gör väl så gott han kan, han får duga han med. I morgon är det centrum-dags igen då kanske det inträffar något som jag kan berätta om. I dag är det tisdag och då har Året Runt kommit med Stefan Andhes krönika i, alltid något man instämmer med.Vi är nästan jämngamla det är nog därför jag tycker han är så bra. Natti,natti

2 kommentarer:

  1. Du fårrr trrrrro det om du vill men det ärrrr faktiskt sant .... Hörrrr och häpna jag tittade på allsången idag. Doterrrrrrrrrrrrrrra ville se och du kunde man ju inte säga nej. Hon piggnade till på kvällskvisten . Ha det så gott / Perrrrrrrrrr !!!

    SvaraRadera
  2. Tyckte det var toppen igår, med mycket gott och blandat.
    Kramis

    SvaraRadera