tisdag 10 juli 2012

SKANSEN SUCCE`` TOPPEN-PROGRAM

Vilken Höjdare ikväll,Full Pott kan man säga,Diggilo gänget har vi fått vänta på alldeles för länge.KÄRA Ewa Hamilton ordna så vi får se deras finalprogram.SVT måste ha detta släpp inte detta oxå till TV4.Vilken härlig kväll Lasse Stefanz,Christna Lindberg,Kalle Moraeus,Linda Lampenius,underbara Charlotte Perelli,Bengt Sändh,Ryback vad de två killarna hette,vet inte jag men att De var poppulära märktes ju ,ungdomarna sjöng ju med.Loreen så enkel och härlig.Jag får inte glömma alla De andra som var med i Diggilo
Magnus Karlsson,Jessika Andersson,the Monkeys ,Markolio.Ingen kan slå detta program så bra var det i kväll.Jag har fått hjärnsläpp kommer inte i håg Halläningen ,Toppen MÅNS och EWA  Hamilton kom i håg vad jag sade,ibland får det kosta. Tack,Tack

1 kommentar:

  1. Vilken underbar kväll. Vi skall titta på Diggilo nu snart när dom kommer till Alingsås. Och den lilla tavlan i mitt inlägg är en oljemålning och tiittskåp....så himla söt. Den hänger hos min svåger.
    Ha det nu så gott kram Maria

    SvaraRadera