lördag 28 juli 2012

Klart i Alicante, H U R R A

Nu är allt bra igen mina barn och deras lilla barnbarn, är äntligen
framme nu i Alicante.Fick både SMs och telefon nu så att ja inte
skulle vara orolig.Bilen klar med som de beställt,huset var jättefint och bra läge.Oh vad jag gläds med dem,mest för lilla Julia.
Hon har mycket att berätta nu när de kommer hem,och jag skulle få ett kort där ifrån.
Når de ringde hade de ätit en Buffe,och Julia var inne på en glasskopp.Nu kan jag lägga mig i min binge och sova gott,gubben
var lite gladare i dag med.Vilken tur jag har då.Natti,natti

3 kommentarer:

Majberggrens's Värld sa...

Låter jättebra alltiop.Man oroar/fundera alltid på de sina innan man hört att de är lyckligt framme och har det bra//M

samson sa...

Tänk vad skönt med ett litet sms som lugnar,mitt lilla 4åriga barnbarn är med mamma och pappa i kroatin och hälsar på farmor och farfar,igårkväll bjöds det på helstek gris men inte kunde han äta grisen utan det fick bli köttfärssås och pasta,he he de är för rolig de små
ha det så bra
maggan

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där! Kul att Du tittar in på min blogg!
Nu ska jag kolla hos Dig!
Carin