onsdag 11 juli 2012

Hyllning till Er ungdomar som jobbat 4a veckor nu !

 Jag har hyllat Er förut här på bloggen men nu är det dags igen. Jag hörde i dag att nu har Edra fyra veckor gått till ända.Tag emot ett enkelt tack från en gammal käring, jag tycker att Ni varit superbra. Jag har suttit hos min make och tjuvlyssnat på Er, och edra skämt med de gamla. Det är sådant de tycker om, ja de som kan naturligtvis. I dag tyckte jag det blev så fint, när Anton kom in och
trugade min gubbe till att äta lite mat. Jag blev så glad när han åt både för och efterrätt. Det är något visst med denna Anton, han till och med har varit trevlig mot mig, ja varför skulle han inte vara det tänker Ni. Jag menar bara att man märker skillnad på ungdomar och ungdomar. Jag har så många bra ungdomar omkring mig tack vare mina barnbarn, så jag ser när det inte är lika bra. Men Ni har fyllt den bra kvoten till 100 %, Lycka till nu och få ett bra slut på Ert sommarlov, det önskar jag Er, kram till Er allesammans........ 

3 kommentarer:

  1. Du är för go mamma, så fint att ge sommarvikarierna en sådan fint betyg. Hoppas någon av dom läser detta. För jag vet att du har gillat dom massor.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Du är så gullig mormor!
    Mitt samvete skaver att jag inte svarat på ditt mail.. Men på söndag ses vi, jag följer med! Mamma & jag bestämde att vi tar en fika där också. Puss.

    SvaraRadera
  3. Martina Sjöström13 juli 2012 10:13

    Tänk om Anton sett det här, förstå hur glad han skulle känna dig då! :)
    Du är bäst!
    Puss

    SvaraRadera