fredag 6 juli 2012

Ernst så spännande,sommaren här med Dig

Äntligen är Du tillbaka,välkommen . Jag har ett hus med vill Du taga dig an det?. Nej jag bara skojar huset hittade jag på en bild från Office. Jag tycker om programmet, jag tycker oxå om dina medhjälpare det kan nog inte vara lätt med allt detta jobb. Men man vet ju hur snyggt det kommer att bli. Jag bryr mig inte vad De andra tycker, jag följer programmet med hull och hår. Vilket käk Du ordnade i går kväll, mycket smarrigt och gott.

3 kommentarer:

Solvarm sa...

Hej,

och tack för titten inne hos mig, jag förstår att du var inne hos min gamla och goa bloggkompis Monika, vi har hållit kontakten ända sedan jag startade en av mina bloggar 2008, Monika är verkligen en sann vän.

Vad beträffar Ernst så såg jag inte programmet men han brukar ha många fiffiga idéer.

Solvarma hälsningar från Irene

Mamma C sa...

Tänk att få hem barfotanisse i sitt hus och han fick domdera hur han ville. Det skulle inte jag ha något emot.
Kramis vi syns i morgon

Livet på Vestergård sa...

Ernst missade jag den här gången. Vilken otur.
Ha en fin helg! Kram Kicki