söndag 15 juli 2012

Data stopp sen den 13/7,fy vad ledsen jag varit.

Nu förstår Ni vilken underbar början det blev,min dotter sade nu åker vi iväg.Vi har talat om Vilolans Romantiska affär så många gånger,men det har alltid kommit något emellan.Jag trodde inte det skulle gå nu heller.Men vilken trevlig söndag det blev.Inte bara jag,utan nästan hela familjen vi åkte i 2 bilar. Oj så mycket vackert det fanns där,jag fick en jättesnygg hissgardin,den söta krukan med grephandtag,den står redan på mitt köksbord med blommor i.Jag ville ge mina barnbarn och barn något,men gud vad det var svårt att säga ja tack,de bara sade nej.Jag trodde tösen skulle nappa på en gång för det vackra skrinet i glas,men icke sa Nicke.Men sen röt Mormor till, nu får ni välja något då gick det lättare att önska.Jag tycker det är så roligt att få ge bort saker. För det första ligger ju detta 1700 talshus så vackert i Östra Husby så det är underbart.
Smakfullt inrett med alla gamla ting.Efter det gick vi över till det till det trevliga Cafe Ro.Där intog vi kaffe och smörgåsar. Det har varit en heldag.Tack kära måg,för Du fixade min data när vi kom hem,Nu är allt som vanligt igen.Nu är gumman nöjd.PS Malte fick jag ej träffaDS

10 kommentarer:

  1. Mina fina ljuslyktor som jag fick är redan placerade i köksfönstret! Urfint. Tack! Nu blir det korv med bröd till kvällsmat. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag har saknat dig och var lite fundersam om du var sjuk eller så.....datorkrångel är verkligen inte roligt på något sätt, men vad bra att det fungerar nu igen.//M

    SvaraRadera
  3. Blev en toppendag och dagen slutade superduper med att gubben fick igång din dator till slut. Så nu är det bara att planera inför julresan till Violan.
    Kramis min lilla mams

    SvaraRadera
  4. Så äre kära svärmor...och jag som tänkte, nu har "kärringen" tryckt på någon knapp igen *s* men så var ju inte fallet, att ta sig in och lossa hårddisken och sedan sätta den på plats igen var ju inget man behövde vara Einstein till, t.o.m jag fixade ju det...bra att du nu är dator"åkandes" igen...då äre lugnt ett tag till *ler*

    Det är inte du som ska tacka oss för denna dag, det är vi som blev bjudna på allt som ska tacka....Bock och Tack..ja du får väl en kram oxå då..

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt att jag inte visste om detta för då hade jag åkt dit. Härligt att höra om er fina dag. Och jag vet att du är en av de generösaste människor jag känner.
    Kram på dig. Ann

    SvaraRadera
  6. Det var för väl att datan hoppa igång så bloggen får leva vidare.
    Tack för idag ..... Kaffet och smörgåsen smakade utmärkt .... inga utsmyckningar för mig det får vi ta en annan gång ..... som sagt tack för kaffet .... ha det gott / Sonen

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att ni hälsade på...var så trevligt så..hoppas nu att du är nöjd med alla inköp, ha det gott, kram VIOLA

    SvaraRadera
  8. hej nya bloggvän♥ Vad skoj att du hitta till mej.Kul att läsa din blogg också!!
    Jo det var så här att min arbetskamrat fyller femtio,hade fest i lördags men ville inte att HON skulle vara i medelpunkten så då firade dom att deras gamla hus fyllde HELA 100 år!! Så då blev det 150 årsfest:)) ha det gott vännen ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig blogg du har
    Och visst är det en härlig butik ..bor ju inte så lång ifrån heller

    ha en bra dag
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig blogg du har och kul att du hittade till mig! Ser ut att finnas mycket fint i Violas affär!

    Ha det gott!
    kram kram

    SvaraRadera