tisdag 3 juli 2012

Äntligen kära Semesterfirare Sol, Sol, Sol.......

Äntligen behöver Ni inte längta söderut, vi har lika varmt här som
nere vid Medelhavet. Det finns inga resor att få tag i, njut av Svenska sommaren.Tänk att det äntligen kom, visserligen varnar De redan för annat väder, men det går nog över det med. I kväll var det en salig blandning på Skansen, tyvärr inte riktigt i min stil. Det var nog för en yngre generation, man kan ju inte jämt sjunga sjömansvalser. Har suttit en liten sund på min balkong det är så skönt att bara koppla av ett tag. I morgon är en annan dag vi får hoppas den bliver lika fin med sol. Nu skall jag gå till sängs med
Året Runt som kom i dag, det första jag läser är Stefan Andhes kåseri, han är Sveriges mest älskade kåsör enligt pressen. Det duger åt mig.

6 kommentarer:

Christina sa...

Visst är det ärligt med sol och värme! Har precis kommit hem från ett väldigt varmt Spanien! Men inget går upp mot en svensk sommar!/Lila-Christina

Mamma C sa...

Ja, det är så härligt med lite värme och sol. Ja, det var en salig blandning idag på Skansen. Jag ser deckarn på 4:an direkt efter. Nu ska jag oxå hoppa i säng och ta en gammal blaska som jag fått av dig.
Puss

Bella sa...

Tack för din kommentar på min blogg, det värmer! Allsången föll inte mig i smaken, låter skönt att sitta på balkongen däremot.
I min lägenhet är det närmare 30 grader varmt så fönsterna står på vid gavel, det doftar sommar!

//Bella

Stolpås Gård sa...

Så kul du kikade in till oss! Några av oss på gården såg också allsången.
Hoppas att i morrn blir lika fin som idag ;)
Kram Sussi på Stolpås

Stolpås Gård sa...

Så kul du kikade in till oss! Några av oss på gården såg också allsången.
Hoppas att i morrn blir lika fin som idag ;)
Kram Sussi på Stolpås

Bromans Bravader sa...

Missade Allsången idag tyvärr... men det verkar ju inte som jag missade så mycket...
Kram Jannike