tisdag 12 juni 2012

Har Ni redan glömt,Håll på Sverige det behövs nu!

Jag bliver verkligen ledsen hur är Ni?? I går morse var Svenskarna toppen, oj vad bra De var, vilka killar. Det är precis samma killar i dag, men det är det inte många som kommer ihåg.Visserligen undrade jag med, vad Hamrin sysslade med? När jag hörde Glenn Strömberg kl 17.00 på svt, och hans funderingar över ommöbleringen. Då kände jag oro oxå. Men det är nu De behöver vårt stöd. Nu är det två matcher kvar, som ( vi) de måste vinna och
det hoppas vi på. Något jag undrade över var ju Andriy Schevchenko som enligt utsago hade varit så dålig. Nu var han ju som man hört talas om, vilken kille. Där hade Ukraina mörklagt nuläget. Nu hissar vi vår flagga igen och håller tummarna, för att det skall gå vägen. Om inte bliver denna 80 åriga käring verkligen besviken, men än finns det hopp. En som lever på hoppet ännu.

4 kommentarer:

Tre Tanter sa...

Visst lever vi på hoppet. Nu hoppas vi på att sommarens värme skall komma snart.
Ha en skön sommar!
Kram Tre Tanter.

Fågel Blå sa...

Självklart lever vi på hoppet!
Heja Sverige!!!
Hoppas du får en fin Dag
Kramar Kathrine

Majberggrens's Värld sa...

Hej igen! Såg på in blogg att du är morgonpigg....jag har nästan inte somnat då. Som jag skrev och även nu på morgonen läst i Aftonbladet så spelar Ukraina inte bara "fotboll i EM", de spelar med hela sitt hjärta för sitt lag och sitt land. Svårslaget för alla motståndare, tror jag. Blir förvånad om vi inte kommer att se dem gå vidare....och sen har vi ju detta "en svala gör ingen sommar" dvs, Zlatan ensam kan ju inte göra allt....men såklart vill man ju hoppas! /M

Mamma C sa...

Klart vi ska heja fram våra grabbar i dom två matcherna dom har kvar. Men igår var dom riktigt kass första halvlek. Dom var ju inte samspelta med varandra för fem öre.
Kram