söndag 24 juni 2012

EFTERSNACK OCH ALLT PÅ BILD HURRA

Jag lovade ju bilder, nu har sonen varit här och hjälpt till. Så var så goda. Han har redan åkt hem till sig, och ville ha lite lugn före sin jobbar vecka. Jag trodde aldrig jag skulle komma till min gubbe i dag. När jag väntat nästan 15 min ringde jag och undrade, De berättade då att chauffören var på väg. När han kom satt det en person i rullstol där, som hade avtalad tid med en präst i vår kyrka.
Men kyrkan var stängd, det fanns inte någon i kyrkan alls. Men chauffören hittade ett telefon nummer, och fick kontakt det skulle inte komma någon präst i dag där. Nu vet inte jag vem det var som fattat fel om detta, men tyckte synd om chauffören som fick draga på rullstolen igen och sätta fast den. Jag sa nu får Du vara snäll och skjutsa mig för de väntar på mig, då ringde min mobil och vår grabb undrade vad som hänt. Sätt på kaffe så berättar jag när jag kommer. Det är inte lätt att vara inom färdjänsten heller, nu fick han åka tillbaka med mannen i rullstolen 1,5 mil tillbaka där han kom ifrån. Nu fick Ni lite extra läsning jag lovar det bliver ingen vana. Ha det så bra önskar Hajan

4 kommentarer:

  1. Nu har jag gjort en manual till dig lilla mamsen. Den får du i helgen som kommer. Sedan kan du klicka bilder hur lätt som helst. Nästa gång du åker med oss oxå så åker du grå vovlvo inte vinröd längre, för den står kvar i Eksjö. Nu ska jag fixa några matlådor som vi ska ha med oss i morgon till jobbet.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder från er midsommar!

    Kan tänka mig att det där med färdtjänst inte är helt lätt alla gånger.
    Tur att du kom iväg i alla fall.

    Ha en fin vecka nu/ Hannis

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för din trevliga kommentar inne hos mig:)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Av bilderna att döma ser det ut som om ni hade en fantastisk midsommar. Tårtan ser väldigt god ut.
    Kram Jannike

    SvaraRadera