fredag 11 maj 2012

VEM ÄR DET SOM SNOR ALL TID ???



 
Nu är jag på G igen, har inte kunnat skriva på 2 dagar, har haft lite trassel omkring mig. Så kan det bliva ibland när inte allt är bra. I dag har jag maträtter på bilderna. Detta skall vi ha i morgon här, lättvindigt och gott. Nästan alla tycker om sill och potatis. I morgon skall vi träffas alla hos min Gubbe, vi skall fira mig fyller år den 14 maj. Men mest är det för min man som haft det lite jobbigt, men är tillbaka igen, kan man säga. I dag har vi haft 21 + , men oj vad regn, men vad vackert det grönskar överallt. Har letat efter en fin bild på
syrenblommor, för de är snart klara utanför här. Brukar inte syrener vara i samband med skolavslutningen, det är inte mycket som är som förr i tiden. I dag köpte jag en ny bok, Du gamla du fria, av Lisa Marklund. Lite reapris därför blev det så. Hoppas jag känner för denna, förra Lisa Marklund gav jag bort kände inte alls för den hoppas denna går bättre. natti,natti

1 kommentar:

Mamma C sa...

Nu är det fixat det jag skulle göra här hos dig. Tack för en toppendag med god mat och gott till kaffet.
Vi hörs i morgon.
Kram