tisdag 15 maj 2012

Vår-ruset måste alla pröva,men oj oj

Så var det igång detta år oxå, de kommunanställda har ju blivit bjudna det är väldigt populärt. Jag vet inte om det är hela summan men det är väl käckt att De bidrar med något. Såg på TV att det var väldigt stor anslutning. De hade inget vidare väder för här regnade det rätt bra ett tag. Här sitter en gammal käring och tycker De är fina som är med. Det är väl för att man inte kan själv längre.
Rullator-rally vore väl något en del säger det skulle jag aldrig vilja ha. Skitdumt talat men De har väl inte haft några besvär. Jag är väldigt glad åt min. I kväll såg jag ett program på 5an, Outsiders hette det. Kära nån jag blev kvar där det var tre systrar som åkte till Senegal, Gambia närmare bestämt och betalade för sitt kärleksliv med unga pojkar därifrån. De skulle gifta sig, för männen skulle ju flytta med till Sverige sen. Herre Gud det tog slut när tanten inte ville åka tillbaka till Sverige utan stanna där nere. Nästa program handlar om nakenhet, jag har väl inget emot det. Nu såg jag bara förhandsvisningen men kära systrar det var inte vackert. Det finns säkert De som tycker detta är jättevackert. Jaa smaken är som baken, delad som väl är. Döm mig inte för hårt, tanten är ju lite sipp och gammal. Men det är roligt att se ha, ha, ha 

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Nu är det två år sedan jag sprang, men vi blev alltid bjudna på startavgiften från företaget. Men jag har ju sprungit loppet sedan starten, så jag har ju en hel låda full med medaljer. Tror jag såg något liknande program någon gång. Men kvinnorna kom från England och Tyskland då.
Kram och godnatt

Majberggrens's Värld sa...

Tycker du har såå härliga bilder till dina texter. Var hittar du dessa? Jag vårrusar inte heller, är alldeles för dålig på motion, men en liten promenad blir det ju när det inte regnar. /M

sinikka kanyi sa...

rättar iaf 1 fel här. meningen var inte att ta "de unga pojkarna" till sverige. meningen var att bosätta i gambia med våra män. bygga var sitt hus också, eftersom det var billigt att bygga. lämna allting till våra män och deras anhöriga efter vår död. jag blev tyvärr dödssjuk och måste flyga tillbaks till sverige. måste också ta min man, yaya, till sverige eftersom farligt för mig att bosätta mig i gambia pga att tål inte klimatet,malariamyggorna och antagligen inte maten heller. kan bara ha en semester där. inte så kul, när vi är gifta.