tisdag 1 maj 2012

Tummen upp för både SVT och TV4

Så underbart program Ni bjöd på från Trosa Valborgsmässoafton svt. Det var Henrik Kruusval som bjudit in gästerna. Och vilka bra gäster, sådana som man ser alldeles för sällan eljest. Stefan Andersson,Viktoria Tolstoy, Agneta Sjödin och inte minst Claes Eriksson. Jag njöt hela tiden och timmen gick alldeles för fort. Sen var det ju Song Contest, jag tror verkligen på vårt bidrag med Looren. På första Maj tog jag en vända till maken.Vädret kan väl nästan ingen klaga på, jag tror hela Sverige var utan regn och snö. Satte mig först på eftermiddagen för att se Ishockey, men vet ni tanten satt och somnade. Men det gjorde ju inte så mycket det hade inte hänt ett skit för Sveriges del. Sjätte matchen vi förlorade igen det vill sig inte. Men sen var det Halv åtta hos mig som jag tycker mycket om. Men ibland förstår jag inte sådana som anmält sig att vara med, och bara säger det äter jag inte, skaldjur tycker jag inte om, svamp äter de inte heller. Humorgalan var så bra, men stackars barn så det är ute i världen, inte ett öga kan vara torrt under sådana här program. Ett mycket bra mixat program, för alla. Tänk jag har inte sett en enda vårbrasa i år, det är första gången. Jag klarade det med, sådant som var huvudsaken förr, nästan ett måste. Hoppas alla är lika nöjda som jag. Kram till Er alla

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hello!
Kul med en ny besökare!!
Blir alltid lika glad!!
Härlig blogg du har också!
Kommer snart tillbaka!
Ha en fin vecka
Tjing
Kathrine

Äppelblom sa...

Ser att du tittat in i min blogg och du är så välkommen. Roligt att du tycker om min musik och jag tycker musiken du valt hos dig är så fin.
Trevlig blogg har du och jag kommer tillbaks en annan dag och läser mera, för nu ska jag gå till verkstaden och se om bilen är klar att hämtas.
Ha en fortsatt fin vecka!

Mamma C sa...

Vår Valborg var lugn och skön och ingen brasa här heller för oss. Men det är inget jag saknar. Finns inget skönare en att somna vid tv:n. Puss och kram till dig vi hörs.