söndag 6 maj 2012

Blandade Känslor , underbart

Här blev det fart må ni tro, meningen var att jag skulle bjuda på kaffe och lite nybakat. Men när jag kom hem från Maken och skulle precis kliva in i hissen, var det någon som sa hallå, hallå. Jag blev jätteglad är Ni redan här sa jag, samtidigt tänkte jag, det är för tidigt med kaffe, jag hade ju nyss varit och fikat med min gubbe. Mackor med strömming på och en chokladmuffins. Men jag sa, kan vi inte svänga ihop något att äta och DOTRA min svängde ihop. Det blev så mycket gott, kyckling, falukorv, stekfläsk, vit lök, gul lök, Burköl stekt potatis, grönsaker av alla sorter.Tomater, persilja nybakt limpa ja vi stod oss bra. Kaffe med Winerbröd hembakt Tosca kaka. Det första min måg frågade var om han fick en glassbåt, det får jag inte äta hemma, skojade han och sa. De äter minsann så mycket gott för jämnan.Om Ni visste så fin min hängampel blev, och kommer att bliva, tre olika sorter hade han satt ihop, det bliver vackert. Jag är så tacksam en vecka före födelsedagen, men vad spelar det för roll.
Min dotter hade gjort ett collage som hette oväntat besök, men tyvärr kan jag inte hitta det. Men Ni får kolla på mina bilder i allafall.TRÅKIGT IFK Norrköping förlorade med 1-4. Vi hörs snart igen.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Tack snälla för en trevlig eftermiddag med både det ena och det andra från ditt välfyllda kylskåp. Så det blev så många mål till i matchen.
Kram