fredag 27 april 2012

LETS DANCE

Så var det dags igen,med vår fredags-dans,och det är härligt. Man har ju sina favoriter så klart. Jag saknar Fritjofsson lite han var ju så glad,han riktigt gav sig hän, på sitt vis.Jag tycker Timell bjuder till nu, det kan ju inte vara så lätt.Jag tycker de är duktiga. Idag har jag varit hemma hela tiden,inte utanför dörren någon gång. I morgon får jag träffa ett av mina barnbarn,hon ville följa med till Morfar. Det är ju roligt för min gubbe som älskar sina barnbarn.I kväll har jag inte festat med något extra. Jo det extra för mig var pannkakor tänk att jag tycker så mycket om det. Nu skall jag ta mig en kopp tee innan jag lägger mig.Kaffe törs jag inte taga så sent,då somnar jag väl inte. Valborg och Första maj skall jag vara hemma, man bryr sig inte så mycket om eldar ock sådant. Nu säger jag godnatt
skall bara kolla vem som åker ut på dansen i kväll. Skriv gärna en kommentar så bliver jag så glad.Jag ser ju på besöksantalet att många kollar i allafall.

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Lite tråkigt att Pernilla åkte för hon var ju bra idag. Men man vet ju aldrig när vi är med och röstar. Det blir prästost på sconsen i morgon.
Natti natti.
Såg faktiskt lite på live boxning på tv4 sport nu oxå. Frida Wallberg i cloetta center.

Hajan sa...

Det gjorde jag med såg 9 ronder,jag tyckte hon var bra.De sade ju att Frida ledde.
men vilken jäkla sport,men spännande är det

kram vi ses ju i morgon,Prästost
är väl gott till scones

Hannis sa...

Jag kollade faktiskt några minuter igår.
Jag blir så imponerad över att dom lär sig så fort. Måste vara riktigt hård träning för dom.

Hoppas att du får en mysig dag idag/ Hannis

Majberggrens's Värld sa...

Jag brukar sällan titta på programmet men igår tyckte jag att Camilla, inte Läckberg, skulle åkt ut. Gillar inte Pernilla W så särskilt mycket, upplever henne inte som "äkta", men vet inte varför....men hon dansar inte sämst här iallafall, tycker jag.
Trevlig helg