lördag 14 april 2012

Hur röstar De, snopet slut

Jag måste skriva av mig, visst blev det ett konstigt avslut på Lets Dance i gårkväll. De som åkte ut tyckte jag var jätteduktiga. Och vad var det Tobias sysslade med, Bengt Fritjofsson får vi nog ha kvar, som en maskot för så mycket till dans är det ju inte. Jag tog en Paraplygubbe idag, för jag hoppas på bättre väder för oss. Kompisen i Aten har det fint nu, Så billigt nu ? Men där har ju varit så mycket bråk, så De måste ju locka dit turister igen. Där kanske de får ha paraply för solens skull. Nu skall jag ta min morgonfika, och fixa korsordet i Lördagstidningen, trevlig dag önskar jag Er alla

8 kommentarer:

Hannis sa...

God morgon!
Jag har missat Let´s dance helt än så länge.
Måste nog kolla reprisen tror jag.

Tack för paraplygubben!
Den behövs idag.

Hoppas att du får en härlig lördag/ Hannis

Tina sa...

Jag har inte heller kollat Let's dance, tittar inte så mycket på tv i det stora hela.
Jag behöver också ett paraply idag, tackar.

Ha det gott idag!

Mamma C sa...

Det är så där det blir när vi svenska folket ska vara med och lägga en röst. Ha en toppendag nu, för nu verkar solen komma så sakta.
Kramis

Anonym sa...

Lets Dance vilken kanal går det på ? Jag har bara en massa sportkanaler på min "Dumburk" måste ha blivit något missförstånd när jag tecknade kontraktet. Jag skall nog gnugga mina geniknölar en stund med (Korsordet)innam det är "Time" för ishockey och fotboll ja , jag vet inte allt !!!!!
Ha det gott Mor / Sonen
Ps! Hälsa Far från mig/martina Ds!

Katta sa...

Fin bild! Jag tycker paraplyer är så vackra och det beror ju inte bara på att jag avskyr regn :) Jag tycker det är jobbigt jämt när nån åker ut ur Lets dance och liknande men visst finns det de som borde åkt ur före. Jo tack teaterföreställningen blev toppen :D Kram Katta

The Rosegarden in Malevik sa...

hmmmmm,,,ingen aning,,,,men kul bild :)
å missa nu inte,,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Viola sa...

Kunde inte se slutet...var strömavbrott en timme i Husby...hoppas dagen varit bra i det fina vädret, kram

Nyanser av vitt sa...

Hej
Tittar in för att önska dig en mysig och solig söndag.Vi tittar inte på Let´s Dance :O)
Kram Agneta