tisdag 20 mars 2012

Vilket humör är det idag månne ??

Ja just det vet man aldrig riktigt säkert. Men precis som på denna bild av duktiga Evan är det väldigt glatt när jag kommer. Men som i dag inget prat nästan alls, då tycker min gubbe att jag bliver tjatig. Men efter tre timmar när jag skall åka hem igen, då kommer den lilla rara gubben fram med Puss och Kram. När jag var där i dag såg jag på TV Maloe von Sivers efter tio, jag har sett det en gång förut därnere, när den jag hälsade på inte var så itresserad. Det var ett rätt bra program tycker jag. Det blev intressant hos min man oxå, tänk vilka hjälpmedel det finns. I dag provades det ut en ny sittdyna som var uppblåstbar efter stjärten, så det inte bliver ont när man får sitta alltid i rullstolen. Vi i familjen tycker att Pappsen bjuder till så gott han kan, det måste ju vara jobbigt. I dag fick jag reda på att ett barnbarn till kommer på Lördag, jaa vi har insläpp tills kl 13.00. Nej jag bara försöker att skoja upp det hela. I morgon skall jag vara hemma och fixa till köttet tills på Lördag, då har vi bara att värma upp det i Mikron. I den vanliga ugnen skall jag fixa till Potatsgratänger, det kommer att bli så bra, så bra. Ded hoppas vi på eller hur ?

1 kommentar:

Mamma C sa...

Det kommer att bli superduper bra som vanligt när du bjuder till fest.
Kramis, kramis