lördag 17 mars 2012

Var har veckan tagit vägen

Ja var tager dagarna vägen? Jag tycker det nyss varit Lördag och Söndag. Idag var inte maken på något bra humör, det hjälpte inte att vår dotter var med. Men hon kan prata så bra med honom så han kom igång innan vi skulle åka hem. Men det kan ju inte vara på topp för jämnan. Men vi vill ju det, men det orkar ju inte vi själva heller. Personalen är så underbara, De gör så gott De kan de oxå. Muffins var väl bra för honom som inte får äta söta saker, jag hade ju bakat dem igår, men glömt att ha i socker. Det var nog för mycket baka och laga mat igår.Vi kände med en gång att det var något som fattades, men äpplet i gjorde att han inte kände av detta. När jag kom hem efter besöket fixade jag golven hemma här, det kändes så härligt när jag fått tvättat dem. Så nu är allt färdig städat. I morgon efter besöket, åker vi och storhandlar sonen och jag. det är så mycket jag måste ha hem, för nästa helg skall vi vara här alla när min gubbe kommer hem Det bliver en hel dag, så då är nog alla trötta när Lördagskvällen kommer. Men vi hoppas allt går bra, det är huvudsaken. Nu vill jag önska Er en trevlig sömdag, ha det så bra.......

3 kommentarer:

  1. Sov gott kära du!
    Tackar för brödtipset i förra inlägget, låter mycket gott, ska prova det någon dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Då åkte vi hem och städa både du och jag efter besöket. Här for jag runt med snabeldraken först, sedan åkte skurhinken fram.
    Tycker som du om dagarna, de bara rusar på i världens fart.
    Ha det så bra i morgon.
    Natti, natti

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar hos mig! Visst går tiden fort - det är väl tecken på att man har roligt;-)

    Ha en fin kväll!!

    SvaraRadera