onsdag 7 mars 2012

V Ä R L D S K A T A S T R O F Jädrans COM HEM

Nu har det hänt som man inte vill skall hända, plötsligt försvinner kanalerna på min stora fina TV, som jag älskar.Vad man är beroende, det är nog att man är ensam som Tv har blivit så kärt för mig. Jag ringde min dotter och måg och de kom direkt efter sitt jobb. Min duktiga måg fixade till så jag hade flera kanaler, men han ringde Com Hem då visade det sig att de höll på med ett stort jobb, så att det skulle vara Driftstörningar ja det var verkligen störningar. Killen han talade med trodde att vi hyresgäster fått meddelande om det, det enda jag fått var att Com Hem ville jag skulle taga min inbetalning via Autogiro. I morse tog jag med mig Tee och smörgås för att se på MorgonTv, tyvärr inte en kanal fanns nu. Min dotter ringde mig, hon hade hittat på datan att kl 12,00 i dag kan man få tillbaka kanalerna. Jag hoppas de är tillbaka tills kl 20.00 för då vill jag se Kocktävlingen. I nödfall kan jag ju se det på Tv 4 play, men det är inte riktigt detsamma. Grymt sa grisen

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Slutet gott allting gott. Televisionen är tillbaka och allt är frid och fröjd.
Tack snälla för goda ägg mackor.
Kram

Sophie sa...

Jag ser att du fått tillbaka sändningen. Så skönt!

Igår möblerade jag om hemma, Rikard tyckte det blev bra.. Tur!!

Idag ska jag lämna in fyra kuddar för omklädning, om det inte är för dyrt.

Kram

Com H sa...

Hej,

Tråkigt att du var drabbad av en störning, jag ser i kommentarerna att det nu har kommit igång igen.

Har du några frågor går det bra att kontakta oss på Twitter, www.twitter.com/ComHemAB, eller på Facebook, www.facebook.com/ComHemAB.

Vänliga hälsningar
Johna Wester