lördag 10 mars 2012

Så flyger LOREEN i väg till Baku

Ja så flyger denna underbara tjej i väg. Så underbart jag röstade faktiskt på henne. Lite annorlunda som jag fastnade för, hennes framträdande enkelt men så stort. Det var en fin avslutning på dessa sex veckor som vi har sett detta. Jag tyckte det var ett suveränt nummer när de sjöng Baku, Baku på melodin för New York, New York toppen bra. Sarah är jätteduktig tycker jag. Henne får vi nog se fler gånger som programledare. Jag satt och löste korsord i Dagens Tidning och höll  på att missa Postkodsmillionären, så här gick det undan. Det var inte lika tjusigt som förra lördagen, utan jag gjorde 2 smörgåsar med gravad Lax på visserligen men uppslängt på en assiett + Påskmust, men allt går ju och här var det bråttom. Nu skulle jag vilja ha en kopp kaffe, men det är ingen idé för då kan jag inte somna. Jag skall ju ligga och läsa ett tag men det skiter min John Blund i. Jag tackar för mig och återkommer i morgon. Hoppas Ni oxå var nöjda med programmet. Kramar från mig

2 kommentarer:

Bromans Bravader sa...

Ja jag tycker nog att Loreen var bäst. Även om jag gillade Danny också.
Kram Jannike

Mamma C sa...

Hon var en värdig vinnare helt klart tycker jag. Gravad lax lät ju gottigt. Julle blev överlycklig för biljetten. Frågade en massa frågor om resan.
Kramis nu ska jag oxå gå och sussa.