fredag 30 mars 2012

Hurra äntligen Let`s Dance

Ja nu skall det börjas igen, tävlingsdansen med olika kändisar. Och vad man angagerar sig, jag är väl lite larvig, men jag tycker det är roligt. Bara att våga vara med är strongt tycker jag, det måste vara jätte-jobbigt. Man skall bedömmas och poängsättas, tåla kritik, för att inte tala om alla skribenter som har sin åsikt. Minuten får jag kolla på SVT play om jag hinner. Som Ni vet skall ju jag ha fönstertvättare här den 2/4, de tvättar bara glasrutorna, själva trädramarna runt rutorna får man fixa själv. Jag har gjort vardagsrummets 2 fönster i dag nu har jag köket kvar och sovrummet. Det är ju 2 dagar kvar så det skall väl gå. Men jäklar vad det blåste i dag, när jag skulle torka emellan, kallare var det med. Hörde när jag var och handlade att det snöat i "grannsocken" bara 4-5 km här ifrån. Men jag har faktiskt sagt att det kändes för snö igen, samma sak varje vår eller hur? I morgon skall jag till min lilla Gubbe som inte sett mig på 2 dagar nu. Så då bliver han glad i morgon, på söndag kommer vår dotter och måg med en Orkide till honom. Sen har vi ju Påsken då bliver det många besök hos honom. Jag skrev ju om Påsken i går, har fått höra i dag att det inte bara var Bion som var stängd. Alla affärer och konditorier var stängda förr på Långfredagen med, så nu har jag rättat till det. I morgon får vi se vad pressen har att säga om Let´s Dance spännande, hej då

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Jättekul att det börjar igen tycker jag. Vi har 2 st orkideer med oss till pappsen och en till dig oxå. Ha en skön fredagskväll nu för det ska vi ha. Vi ses på söndag.
Kram på dig

The Rosegarden in Malevik sa...

Sssååååå du gillar lite Party??
så missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan