torsdag 8 mars 2012

Då är det fart på Dumburken igen "" HURRA ""

Underbart äntligen är det bra igen,efter två dagar. Gud bevare min måg som bodde i telefon i går för att reda ut detta. Men trägen vinner brukar man säga. Jättespännande i morse när jag slog på TVn, skulle jag ha mer än en kanal. Tjo Flöjt det är grejat. I dag kom en kabel som vi skulle andvända, den behöva ju inte nu.Men jag sparar den det kan ju bliva fler fel. Mitt besök hos min man var också positivt i dag. Jag försökte att muntra upp honom, och det gick bra. Vanliga kaffestunden nu bliver det inte förrän på Lördag och Söndag, men det är han införstådd med. Ville bara berätta att tanten är nöjd nu med både Gubben och Com Hem vi hörs i morgon igen God Middag

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Ja, det är tur att han aldrig ger sig när han tar tag i något. Skönt att allt var bra hos pappa idag oxå.
Kram Mamma C

Mamma C sa...

Det gick av bara farten att skriva Mamma C. Det är ju du som är mamma :)
Kramis