fredag 10 februari 2012

Trevlig Fredagskväll = Sandwich

Gumman var ju tvungen att känna oxå att det är Fredag. Eljest i min ålder är alla dagar lika. Men fredag är fredag, då är det snart  riktig helg. I kväll hade jag gjort goda sandwich med gravad lax på, och ett stort glas öl till var alldeles utmärkt. Först njöt jag av Björn Remgård som var så duktig på Postkods-millionären. Tänk en halv million vann han. Efter det blev det På Spåret som håller stilen än. Jenny och Niklas var jätte-duktiga. Bliver spännande nästa fredag med familjen Haag o Strömstedt. Skavlan såg jag inte klart i kväll, jag ville se lite av Gay- galan med som förstås var på tå. Men nu skall jag gå till sängs, lite skvaller i sängen med. Se och Hör är köpt, hur tusan orkar käringen att vara med överallt, ja den som visste det. Natti, natti

3 kommentarer:

Mamma C sa...

Klart man måste känna en skönt slut på veckan oavsett om man jobbar eller inte. Fredagsmys måste alla få ha. Ja, det blir spännande nästa fredag i På spåret. Såg slutet på QX-galan för jag såg hela Skavlan.
Natti Natti

Bromans Bravader sa...

Låter som en väldigt skön och mysig fredagskväll!
Kram Jannike

Anonym sa...

Ja fredagar är nog den absolut bästa dagen på veckan mormor den ska alla få avnjuta med god mat och bra filmer eller massa andra bra tv serier :D Ville bara säga att du har en jättefin blogg också :D

Massa pussar och kramar från ditt barnbarn Martin !