lördag 4 februari 2012

Skavlan + Melodifestivals-låtar

 Först en undran till Skavlan, är det så tunt med nyheter att det måste grävas i gammal skit ? Det verkade som Anders Lettström blivit kallad med väldigt kort varsel. Det är väl snart färdigpratat om kung och fosterland. Sen till kvällens begivenheter, det var väl inte så dumt tycker jag. Jag tyckte tyvärr att Afrodites låt, lät nästan som den de vann med ett annat år. Jag Smsade på Loreen det var något nytt, jätte-härlig. Sen faktiskt Mysterie, hårdrocks-bandet jag tänkte på Finska Lordi ett tag när jag hörde dem. Det är alltid roligt när det börjar, alla vi har olika smak som väl är. Men det är trevliga Lördagar vi har att se fram emot. Idag när jag var hos min make kom en kusin på besök, hon hade med sig en jättevacker Rosenbukett, han blev så glad. Så kom en gammal arbetskamrat med så vi drack kaffe och hembakat, sen mycket prat om gamla tider. I morgon bliver det nog bara jag, men det ordnar sig det är inga problem. Men nu är det dags för sängen, godnatt med Er.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Såg inte hela mello, men gillade nog hårdrocksbandet bäst. Nu ska jag oxå hoppa i säng. Vi har suttit och sett en film som gick på sjuan.
Kramis till dig

Anonym sa...

Ja rosbuketten är jättefin;) Låtarna på melodifestivalen va´ sådär.. Jag tyckte inte om någon tyvärr ;(

Kram Helena