söndag 19 februari 2012

Rätt lyckat i alla fall

Det är jag som är tv-reporter här, nej jag bara skojar. Söndag är ju lite speciell, då händer ju inte så väldigt mycket. Lördag och Söndag brukar jag vara lite längre hos min man, men denna helg var han lite tröttare än vanligt. Då är TV bra att taga till, i går var det skidor, idag var det Gladiatorerna. Konstigt det programmet har han inte gillat förut, men i dag passade det. Så vi passade på att fika under tiden med. Det är roligt när något bliver bra. Det enda nyttiga jag har gjort i em. är muffins med hackade äpplen i. Dem gillar min man med, de bliver ju inte så söta. Jag är trött på smörgås nu, märkte i dag att någon mer är det. Min tv-kväll började kl 16.55, oh så bra den Brittiska dramaserien Från Lark Rise till Candlefors är, så där mysig gammaldags. England är bra med sina dramaserier. Ja sen var det ju Så ska det låta, trodde inte det skulle funka på Söndagarna men visst det gör det Två Andreas i dag, Lundstedt och Weise , flickorna var ju Babben Larsson och Carin da Silva. Da Silva tycker jag bara bliver duktigare, för varje gång hon är med. På3an också måste man säga. I morgon bliver det besök i Centrum, allt för i dag.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Engelska serier brukar vara bra tycker jag med. Pajen blev toppen god. Vi hörs i morgon
Kramis