torsdag 23 februari 2012

Nu har storken kommit till Haga

Ja kanske inte till Haga, men till Karolinska Sjukhuset, äntligen har Viktoria och Daniel fått en liten dotter. Kl 04.26 föddes hon,51 cm lång och vikten var 3,283 tror jag. Nu behöver vi inte vara oroliga längre, det var väl för väl. Jag ringde genast till min vän i Göteborg, hon hade varken radio eller TV på, så hon blev så glad. Man är lite larvig när man är i vår ålder, men det bjuder jag på. Den andra roliga saken var att jag varit och klippt mig, skönt det växer så fort. Men det är jag glad för, andra klagar att det inte växer alls. Jag hämtade en lampa oxå som jag beställt genom min Frissa, den är vackert milt röd, det
är en Salt Crystal lampa från Himalaya. Skall sprida nyttiga Joner kring sig?? Men den är snygg med. Man kan väl inte tro på allt men?. Antikrundan blev bara ett blixbesök, får titta på reprisen sen. Jag måste komma i säng lite skapligt, skall vara pigg och vaken, kl 07.00  då skall jag vara i tvättstugan i morgon.
Sov gott alla bloggar-kompisar, säger pratsamma Hajan.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Ska bli spännande att se din nya lampa. Jag orkade inte heller att kolla på Antikrundan ikväll.
Vi ska hjälpa dig med ditt problem som du fortfarande har när du gör inlägg. Får fixa en grej i din dator precis som vi gjorde med min igår.
Puss o Kram

Sophie sa...

Härligt med klippning. Själv ska jag nog spara ut håret lite. Läste inlägget under.. När man blir ledsen över saker som inte är möjligt att genomföra så brukar jag tänka, vad fick jag i istället eller på alla andra roliga saker jag gjort. Men du, tanterna hade ju bara ett par stavar, vad har du.. Jo en fullgod rullator! :D Puss!