lördag 18 februari 2012

Nog är det Mirakel alltid

Mirakel att inte Andreas gick till final. Jag tyckte den var bäst, den kändes så bra på en gång. Jag har inget emot Ranelid, men det är fel forum . Miraklet kan han ju ta med sig på en Bokmässa, de brukar ju vara så trevliga, och välbesökta åtminstone i min stad. Förlåt mig, med Mattias försvann precis. Skönt att inte ha ett sådant jobb, där alla skall bedömma och ondgöra sig över allt. Nej  vad jag blev besviken i kväll. Nu får man hoppas på andra chansen för Andreas. Inte underligt att folk talar om att De far illa av temperatur-svängningar, jag tycker det svänger fram och tillbaka som tusan. Nu har det regnat i flera timmar, insjö på gården. Talade med Stockholm för en stund sen, där blåste det halv storm, jättehalt oxå på osandade gator i Haninge. Nu måste jag nog sluta för allt jag gnällt över går inget att göra något åt. Vädret rår ingen på hur man gör, röstningen är klar så det är bara att gilla läget, så att säga. Vi hörs i morgon igen, pigga och glada .

1 kommentar:

Mamma C sa...

Man kan ju undra vad det är för några som sitter och röstar på sådandt skit. Idag var det isgata hos oss när vi gick ut med hubdarna. Vi fick gå i snövallarna och på gärdet med dom.
Kramis på dig.