onsdag 22 februari 2012

Lilla Josefin och tycka synd Dagen

Ja så måste man nog kalla denna dag för. Det började i morse när jag dammade ur mitt sovrumsfönster. Det blåste som sjutton ute, så var det skit-halt med. Då kommer en liten grupp med stavgångare. Det är väl bra med stavar, men så hade tanterna shoppingsväskor med oxå.Väskorna dinglade ju uppe kring axlarna på dem. Det verkade inget bra, då kände jag så där, skit att bli gammal och pröva på detta nya med stavar. Hoppas det gick bra för dem. Samma känsla fick jag i kväll under Kocktävlingen, lilla Josefin så illa det gick för dig. Jag kände din frustration över pastan, hade det varit hemma hos Dig, hade du nog kommit på att det skulle varit ett ägg till. Jag tycker Ni varit mer än duktiga. Ja det är mycket gråta nu, i går kväll led jag med killen som fått nog i Mot alla odds. Men man skall väl engagera sig då får man behållning av det man ser.. Natti, Natti.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Nu är det ingen risk att man halkar ute längre. Nu behöver man sjöstövlarna på och sydväst. Ja, det blir en hel del gråt ibland när man sitter vid tv:n.
Natti, natti