torsdag 9 februari 2012

De tre kockarna Brusa

Så har man haft en härlig kväll tillsammans med Aujalay, Morberg och Mannerström.Visst är det spännande. Det måste vara en nervpress för deltagarna, det ser man ju. När Juryn går runt, med frågor och påpekande. Jag skulle aldrig klara en sådan påfrestning. Jag skulle nog fräsa ifrån ordentligt. Du kan dra åt helsicke skulle jag säga åt Per Morberg. Hur gullig han är, så kan han vara spydig ibland. Men jag älskar programmet. Killen var smart som valde Burmesisk gryta, det blev ju lika svårt för alla, med smakerna då. Man vet ju själv när man skall ha många gäster, vad man smakar, och kryddar och smakar igen, men då är det ju inte på tid. Jag vill ge en stor eloge för detta program. Tänk vilket sällskap man har av Tv i alla fall, det och en bra bok är trevligt sällskap. Men nu är jag trött på både Gv Perssons morsa och Felicia tycker jag bara synd om, det var ju rop på hjälp, men ingen som hörde.
Nej nu väntar sängen igen.

1 kommentar:

  1. Jag följer ju inte det här programmet till punkt och pricka. Men det jag har sett är ju toppenbra. Jag ska fixa något bra i läsväg åt dig. Catharina Ingelman-Sundberg hon skriver böcker medeltiden.
    Kramis på dig

    SvaraRadera