söndag 12 februari 2012

Melodifestivalen är ju ett måste

Ja så satt man där igen, och bedömde. Jag telefonröstar förstås, det har jag  alltid gjort. Munther fick en röst med en gång. Lindgren fick två, oj vad bra han var. Timotej är bra med, men inget att skicka iväg tycker jag. Andreas Lundstedt var som vanligt. Vad skönt att inte Di Leva hade vattenkannan med sig. Men Sarah och den andra tjejen är bra att hålla i trådarna. Tänk förra året när det var Häxan och Per Andersson som höll i mellansnacket, det var för bedrövligt. Jag glömde att tala om Top Cats fick en röst med. Det bliver en lite dyrare telefon-räkning, men det får man ta. Man kan ju inte klaga när man varit med och röstat tycker jag. Fast jag är så gammal tycker jag det är roligt att vara med. Jag betalar ju telefonräkningen själv, så varför gny om detta. Just nu är jag kaffe sugen, men man kan ju inte börja vid fyra tiden med det. Nej om någon timma tar jag gröt och mjölk. Så är det i min ålder, nu hoppas jag på en lugnare söndag för min del, mors mors.

3 kommentarer:

  1. Hejsan hoppsa och tack för idag. Det blev en kyckad förmiddag hos pappsen. Nu har jag varit inne och justerat lite i mallarna på bloggen. Men nu blev inte din header så bra. Den blev lite för pixli. Men jag får fixa en ny snart åt dig. Du får leva med detta ett tag.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Missade omgången igår..var på bröllop :) får bli tv play istället, ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  3. Missade Melodifestivalen igår, men det får jag ta igen nästa vecka.

    Och så undrar jag lite försynt om det är så att du är mamma till MammaC. Vad himla gulligt att ni bloggar båda två. Jättekul!

    Kram
    Jannike

    SvaraRadera