söndag 29 januari 2012

Så skall det låta

Eller skall det låta så som det gjorde i kväll? När Per Andersson är med, kan det ju bli hur som helst. Jag klagar inte, men det var verkligen livligt. Man har nog blivit gammal eller vad det är. Nu får jag skärpa mig, eljest kan jag väl snart inte se något program. I går satt jag och retade mig på fyrans Gladiatorer, visst är de hårda. Gatloppet är botten tycker jag.S ynd åt killen som skadade ryggen, ryggont kan vara länge, för den som drabbas. I dag var jag som vanligt hos min man, i dag tyckte han det var toppen. Både dotter och måg var där och hade med sig lilla Orwar. Vår son kom också, så han tog och klippte sin pappa igen.

1 kommentar:

  1. Idag fanns det lite att se på dumburken igen. Jag har möblerat klart nu oxå. Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Men nu får det vara så här ett tag.
    Kramis

    SvaraRadera