lördag 14 januari 2012

Johan Rehnborg en stjärna

Tack Johan för en underbar timme.Vad mycket känslor han plockade fram hos oss som publik. Jag njuter med sådana program. Det började redan på Postkodsmillionären, vilken duktig flicka nästan ända fram till millionen. Men stjärnorna på slottet är ju bara en gång kvar, men så är det ju med allt. Kvällen började ju inte precis så bra, med Lyxkryssaren som gått på grund utanför Italiens kust. Nästan lika mycket folk som i samhället jag bor, tyvärr saknas ju så många. I dag när jag kom från min man, var en sådan dag när jag inte hade lust med varken fisk, korv eller kött. Ska jag ta en sopp-påse??? Nej det blev jättegoda pannkakor med jätte god sylt. Jag fick både sylt och en burk rabarber chutney av min mans kusin som var här. Chutneyn var god, men inte till pannkakan. Den tager vi till kött, för den var underbar. Det receptet vill jag ha. Nu skall jag gå till sängs med Leif-Gv Persson, ja bara i bokform alltså, tyvärr den är snart slut den med. Natti-natti....
Jösses klockan är nästan 22.30

1 kommentar:

  1. Ja så är det alltid med program man gillar.Fy så otäkt med lyxkryssaren.Får du recepetet så vill jag oxå ha det. Kan vara kul att testa till någon god stek eller något.
    Kramis på dig

    SvaraRadera