lördag 21 januari 2012

Giganternas dag

Dagen började ju med Juholts avgång,den var väl väntad. Synd för det börrnornaade ju bra för tio månader sen. Det var en frisk fläkt i början,men sen blev det väl för friskt med det ena och andra. Som avslutning på denna kväll var det Stjärnorna på slottet. Oh Du härliga Johan Rabeus vilken under hållning. Mycket trevligt Du hade ordnat.Tänk vilka osympatiska roller Du haft, men efter kvällens program kom det fram en liten vek man där med.Underbart jag glömmer aldrig när Rabeus spelade den Girige, det var under bart, det är bara att tacka. Dagen började med att vår dotter och jag var och hälsade på min man. Min dotter cyklade dit i blåsten, förra veckan var ju sonen med som omväxling. Det gäller ju att hitta på lite,så dagarna inte är lika.

1 kommentar:

  1. Ja som du läste blev det fullt hus här hemma när jag kom hem. Synd att Stjärnorna är slut nu.
    Kramis

    SvaraRadera