tisdag 31 januari 2012

Flickor, flickor så mycket Ni kan

Det sista som jag gör  innan jag stänger av min data, är att besöka Era bloggar. Jag bliver så imponerad. Ni är så duktiga att fixa till saker och ting. Inte minst med Era fina kameror, jag är faktiskt lite avundsjuk på Er. En av Er har en Koltrast, eller är det en Näktergal? Det är så vackert att man för ett tag förflyttas utomhus i tankarna. Har försökt att ge Er en kommentar, men det funkar inte hos alla.Varför? I morgon är det spännande att se vad Gry hittat på i sitt fönster för Februari. Mamma C, har nog något gott på gång. Tre tanter passar bra, men jag är mera tant en dom, ja så är det. Själv skall jag sätta igång med ett vetebak, min Gubbe var sugen på en bulle med både vanilj och kardemumma i. Eftersom han önskade det så får det bli så. Men sött får han inte äta, jag gör en liten bulle till honom. Jag frågade i dag, och värdena är bra just nu. Det är underligt med mat, i dag var det Isterband hos min man, jag blev så sugen så det gjorde jag till mig med. Vi hörs i morgon igen, natti,natti.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Jag måste visa dig hur man kringår detta problem för att kunna kommentera. Så du kan lämna ett litet avtryck hos dom du tittar in hos.Då hittar dom lättare till din blogg oxå.
Nattkram till dig.