torsdag 19 januari 2012

Bättre tur denna gång

I går kände jag mig så här dum,allt gick bara fel.Vet inte varför mina experter undrar vad jag håller på med.Men trägen vinner heter ju ett gammalt ordspråk.Det får vi hoppas,för jag gillar  läget med att blogga.Visserligen är jag över 80 år,men vad gör väl det.Idag har jag många ärenden att uträtta,så jag tager färdtjänsten kl 10.00 och sticker iväg.I dag skall jag hämta en bok på Konsum,som jag får av min dotter.Det är Felicia försvann,vill gärna läsa denna,eftersom man följde Anna Wahlgrens råd ibland men vi undrade redan då, hur det var möjligt med alla dessa barn med den uppfostran.I dag har vi ett strålande väder här,man känner sig så där härlig i kroppen,tänk vad lite sol gör med oss.nu slutar jag för denna gång,det blev ju så knasigt i går,förlåt käringen!!!

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Alla är vi barn i början. Även gamla tanter.
Kram C

Anonym sa...

Jag håller med dig, jag måste också läsa om Anna Wahlgren, har läst hennes biografier om sitt liv, och sin pappa, så det ska bli intressant att läsa vad hennes dotter har att säga. Nu vet jag ju att det alltid finns två sidor av ett mynt och även om man är 5 barn i en familj så finns det 5 versioner om hur det var att växa upp i familjen. Spännande.
Ann i Vilhelmina