fredag 27 januari 2012

Antikrundan med gäster

I kväll blev det en tv-kväll. Det kan vara riktigt trevligt ibland, så var det nu. Det var så många intressanta saker som de värderade i kväll. Så är de ju så slagkraftiga i sina uttryck med, alla dessa duktiga värderare.Tänk den gruppen med de fyra kvinnorna, som hette Årstiderna. Tallriken som var från Tsartidens början, 20.000:- för en tallrik. Den kvinnan hade ju burit dit tallriken i en plastpåse? Sen var det ju Gäster med gester, jag måste säga att när det var omstart gilla jag det inte. Men när det gått några gånger så är man med igen. Lena Philipsson är riktigt klurig. Det är tävling så det förslår. Malena Ernman som hamster var ju oslagbart. Jag skäms nästan, för jag gapskrattar och sitter här själv. Hoppas inte grannarna hör mig. Nu skall jag avsluta kvällen med Svensk Damtidning och drömma mig bort ett tag.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Ett gott skratt förlänger livet, så skit i vad grannarna tänker och tycker.
En annan sak som jag vill framföra till dig är. Att du är ju jätteduktig på att lösa dina småproblem med datorn själv nu. Du har ju blivit en riktig hackers.
Kram på dig