torsdag 8 december 2011

På nya spår igen

Ja i går kom min dotter och måg,med datorn de lovat handla.Och jag måste säga att det
känns lite ovant.Men det bliver väl bättre.Jag var ju så inkörd på ACER nu har jag en ASUS
Det tog en bra stund att överföra all data.Jag hade gjort smörgåsar till Kaffet.
Nu skall de bara fixa ett skrivbord,som jag kan ha i sovrummet.I 2 år har jag suttit vid
köksbordet,det har väl gått,men inte så trevligt tycker jag.
I dag kommer vår son och skall fixa persiennerna i en del fönster.Vi skall ha lutfisk till
middag,det tycker vi om och det är premiär i år.
Jag har försökt att skriva 2 mail till en kompis i Göteborg,men det var lite
strul innan det kom iväg.Den som lever får se.
Mer att berättanösta gång

1 kommentar:

  1. Ja, nu har du ett skrivbord oxå :-)och det fixar vi till på söndag. Slipper du sitta vid köksbordet längre.
    Kramis din C

    SvaraRadera