lördag 24 december 2011

Nu är det Jul igen

 Jag gillar inte denna data riktigt,tredje försöket nu.Förstår inte varför det går så illa.Mina barn säger
det är inte fel på datan,utan på den som skriver.Då förstär man ju vad De tänker.Oj,Oj.
I varje fall var det en underbar TV kväll,först På spåret sen min favorit serie,Downton Abbey men tyvärr
det sista avsnittet i går.Jag älskar Engelska serier.I går kom ett underbart Julkort via mail,min dotters
familj hade gjort ett sådant med musik.Klippt in sina huvuden i färdiga  kort .SUPERBRA.Till och med hunden var med och dansade på kortet.Vad mycket inte jag kan,när det gäller datavärlden.
Snäll som vår dotter är gjorde hon ett julkort på Gubben och mig.Herregud vad det blev roligt,jag
skickade det vidare till våra vänner. Ja här är allt klart för avfärd med Färdtjänstbussen.Vi firar som vanligt hos vår dotter och måg.Det skall bliva så trevligt att träffa alla igen.Min gubbe längtar också,det
bliver ju lite annorlunda för honom.Nu önskar jag Er alla en trevlig Jul.Man får göra så gott man kan.
Och det brukar bliva bra,vi hörs snart igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar