fredag 30 december 2011

Dålig Årskrönika

Nu är det dags igen för ett par rader till Er. Men mina funderingar kanske inte stämmer överens riktigt med dem Ni har. Jag blev så besviken på SVts krönika över vårt kungahus. Jag tyckte det var skit. Bara hålla på att rota i gammalt skräp kan vi inte dra ett streck och börjaom  på nytt. Hur mycket orkar vår drottning att höra. Hon verkade som,  att det räcker nu. Det har blivit så kritiska ögon överallt,vad än det gäller. Det fanns ett ordspråk förr som var städa rent för Din egen dörr, innan Du skräpar ner för andra. Oj,Oj så jag låter, jag vet att vi lever i ett annat tidevarv nu. Men måste vi alla vara så hårda och spydiga mot varandra. Det kommer ju ett Nytt År 2012, tänk vad mycket vi har att se fram emot. Ja det vet vi ju inte, men vi får innerligt hoppas det. Vi hoppas på ett gladare inlägg från mig i morgon.
GOTT NYTT ÅR på Er allesammans.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera