tisdag 6 december 2011

Blev ej som vi tänkt

Det var ju meningen att min mans kusin skulle komma idag.Men tyvärr blev det inget besök.Hon har det besväret som innebär att kristaller bråkar i öronen,så då bliver det yrsel som följd.Synd mem det rår man ju inte över.Vi får taga detta en annan gång.
Min man och jag festade på goda smörgåsar till kaffet  i stället.Det var inget skönt ute i dag
Det vita snötäcket som kom sent i gårkväll,det var borta i morse.
Men det kommer nog mer,just nu är det -5 ute.Jag är så glad jag har Färdtjänst och är så tacksam för det.Råkade ut för en
halkolycka i en butik,jag bröt Höftbenet då.Men allt går ju fast besvärligt emellan åt.
Det är olika öden man hamnar i.
Men min man och jag har accepterat våra dilemman,och det går bra.
Man skulle inte orka om man skulle bry sig om allt,.lite är nog bra att man har åsikter om.Men jag tycker det är för mycket
tjafs om allt.Jag bryr mig inte om,vad kungen hade för sig för 20 år sen.Man orkar snart inte att lyssna.
Nej nu sakll jag sluta för deena gång.I morgon har jag nog roligare saker att berätta,då har min dotter och måg varit
hos mig.På torsdag kommer sonen hit och skall hjälpa mig med att fix persiennerna,Det bliver kul
I morgon är det beställt smörgåsar,på Torsdag är det Lutfisk på gång.

1 kommentar:

Mamma C sa...

Tack för de goda mackorna och fikat. Hoppas den nya pärlan går bra.
Kram C